خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

اخبار و رويدادهاي تنيس روي ميز ايران news table tennis of IRAN

 اپن مراكش: قهرماني عالميان  و نايب قهرماني جلالي

 رقابت های زیر 21 سال اپن مراکش بامداد امروز با قهرمانی نوشاد عالمیان و نایب قهرمانی مریم جلالی به پایان رسید .

به گزارش خبري خانه پينگ پنگ ايران: در بازی فینال زیر 21 سال زنان مریم جلالی از کشورمان با حساب 4 بر 2 مغلوب استفان لویولت از فرانسه شد و به نایب قهرمانی بسنده کرد . جلالی گیم های دوم و پنجم را با امتیازات 7 و 9 بسود خود تمام کرد ولی اوگیم های اول ( 11 8 ) سوم ( 11 4 ) چهارم ( 11 2 ) و ششم ( 11 7 ) را به حریف واگذار کرد .
نوشاد عالمیان با رنکینگ نهم امیدهای جهان بامداد امروز در رباط برای اینکه انتقام باخت به عمر عصار در فینال 2009 جوانان در بحرین را بگیرد رودرروی این بازیکن مصری ایستاد . عمر عصار نیز هم اکنون در رده 32 امیدهای جهان قرار دارد .
ابتدا نوشاد موفق شد 3 بر یک از حریف پیشی بگیرد و تنها یک گیم دیگر تا قهرمانی فاصله داشت ولی عصار دو گیم بعدی را از آن خود کرد تا هر دو بازیکن 3 ـ 3 مساوی شوند و شرنوشت به گیم هفتم کشیده شود . در این گیم نوشاد بازی را خوب شروع کرد و 8 4 از حریف خود جلو افتاد ، بازی به مرحله حساس و دیدنی خود رسیده بود چرا که عمر عصار امتیازات را به 9 7 و پس در امتیاز 9 مساوی کرد ولی این عالمیان بود که دو امتیاز آخر را از آن خود کرد و 11 9 گیم هفت را به نام خود ثبت کرد تا درنهایت 4 بر 3 حریف مصری خود را شکست دهد و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد .
امروز و در مرحله نیمه نهایی بزرگسالان ، نوشاد عالمیان با رده جهانی 90 بزرگسالان تنها بازیکن باقی مانده از اردوی ایران امروز ساعت 15/15 به وقت محلی به مصاف یانیک ووستز از بلژیک با رده جهانی 193 می رود  

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

خانواده پینگ پنگ ׀ تاریخ: چهار شنبه 5 / 4 / 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , khanepingpong..Com , All Rights Reserved
Powered By .Com | Template By:
NazTarin.Com
استفاده از مطلب با ذكر منبع مجاز و تمام حقوق سايت مربوط به خانه پينگ پنگ ايران مي باشد